wait

Selecteer een onderwerp

Waar vind ik mijn ICS-klantnummer?

Uw ICS-klantnummer vindt u op uw rekeningoverzicht.

Wat moet ik doen als mijn bankrekeningnummer wijzigt?

U kunt uw nieuwe bankrekeningnummer doorgeven via het formulier Bankrekeningnummer wijzigen bedrijfsrekening. Uw RegioBank Creditcard Zakelijk moet wel gekoppeld blijven aan een zakelijke betaalrekening van RegioBank.

Wat moet ik doen als de adresgegevens van mijn bedrijf zijn gewijzigd?

Uw adresgegevens wijzigt u door het formulier Adreswijziging bedrijf in te vullen en te versturen.

Wat moet ik als Card-houder doen als mijn persoonlijke (adres)gegevens wijzigen?

U kunt uw nieuwe adresgegevens doorgeven via het formulier Adreswijziging Card-houder.

Wat moet ik doen met de zakelijke creditcard van mijn medewerker als deze uit dienst gaat?

Uw medewerker moet de creditcard bij u inleveren. U kunt dit melden via het formulier Beëindigen zakelijke Card(s).

Wat moet ik doen bij verlies of diefstal van mijn creditcard?

Bel zo snel mogelijk naar de afdeling Verlies & Diefstal: +31 (0)20 - 6 600 611 (dag en nacht bereikbaar). Uw creditcard wordt dan onmiddellijk geblokkeerd. Doe ook aangifte bij de politie. Meer informatie vindt u in de Algemene Voorwaarden van uw creditcard.

Wat moet ik doen als mijn creditcard is beschadigd?

U kunt contact opnemen met de Business Card Servicedesk op telefoonnummer: +31 (0) 20 - 6 600 578.

Hoe kan ik mijn creditcard blokkeren?

U kunt contact opnemen met de Business Card Servicedesk op telefoonnummer: +31 (0) 20 - 6 600 578.

Hoe kan ik mijn zakelijke creditcard opzeggen?

U kunt gebruikmaken van het formulier Beëindigen zakelijke Card(s). De creditcard kan door de contactpersoon van het bedrijf en de Card-houder zelf worden opgezegd. Zeg de creditcard minimaal twee maanden voor de vervaldatum op de Card op. Zegt u later op dan de aangegeven termijn, dan brengen wij de jaarlijkse bijdrage in rekening. Hierover ontvangt u geen restitutie.

Waar kan ik een klacht indienen?

ICS vindt kwaliteit belangrijk en doet er alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mocht u desondanks niet tevreden zijn over onze dienstverlening, dan zoekt ICS samen met u naar een oplossing. U kunt uw opmerkingen schriftelijk, telefonisch of per e-mail doorgeven via de ICS Servicedesk. U vindt de contactgegevens bij 'Contact' onderaan deze pagina.

Als dit contact of de geboden oplossing niet aan uw verwachting voldoet, dan kunt u uw klacht indienen bij de Directie van ICS. Hoe meer achtergrondinformatie u geeft, des te beter wij uw situatie kunnen beoordelen. U kunt uw klacht sturen naar:

klachten@icscards.nl

of per post naar:

International Card Services BV
T.a.v. het Directiesecretariaat
Antwoordnummer 242
1100 VB Diemen

Stel hier uw vraag

Staat uw vraag niet bij de veel gestelde vragen, stel hier dan uw vraag en krijg binnen 3 werkdagen antwoord van een ICS-medewerker.